Φόρτωση...
Βρίσκεστε εδώ:  Αρχική  >  Οικονομία  >  Τρέχον άρθρο

«Αγώνας δρόμου» για απελευθέρωση υπεραστικών ΚΤΕΛ

Οκτώβριος 21, 2019  /  Χωρίς Σχόλιο

Σε θεσμικό κενό ενδέχεται να βρεθεί η εκτέλεση αστικού και υπεραστικού έργου με τα λεωφορεία, μετά την 1η Ιανουαρίου 2020, εάν δεν κατατεθεί εντός του Νοεμβρίου από το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών σχέδιο νόμου για την απελευθέρωση των υπεραστικών ΚΤΕΛ, στο οποίο θα προβλέπεται η προκήρυξη διαγωνισμών για την ανάθεση των γραμμών. Το χρονοδιάγραμμα είναι ασφυκτικό, δεδομένου ότι τον Δεκέμβριο λήγει η παράταση που έχει λάβει η Ελλάδα για το καθεστώς των αποκλειστικών δικαιωμάτων που διατηρούν τα ΚΤΕΛ στην εκμετάλλευση των υπεραστικών λεωφορειακών γραμμών.

Ο νέος νόμος θα αποτελεί συνέχεια του νόμου 4199/2013 «Δημόσιες υπεραστικές οδικές μεταφορές επιβατών», αλλά θα προβλέπει την ενεργότερη συμμετοχή των Περιφερειών.

Όπως και ο προηγούμενος, θα ορίζει την προκήρυξη ανοιχτών δημόσιων διαγωνισμών για την ανάθεση των υπεραστικών γραμμών, απόρροια των κοινοτικών οδηγιών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι περισσότερες ενδείξεις συνηγορούν ότι θα προκηρυχθεί ένας διαγωνισμός για κάθε νομό της χώρας, δηλαδή θα υπάρξει ένας διαγωνισμός / ανάδοχος για κάθε νομό.

Βασικό κριτήριο ανάθεσης θα είναι η οικονομικότερη προσφορά, αλλά και άλλα κριτήρια, όπως οι κτηριακές υποδομές, η εξασφάλιση των βέλτιστων συγκοινωνιακών υπηρεσιών, η οικονομική βιωσιμότητα των επιχειρήσεων, κ.ά. Οι διαγωνισμοί θα προκηρυχθούν από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, αλλά εκτιμάται ότι θα υπάρξει εποπτεία στην εκτέλεση του έργου από τις Περιφέρειες.

Από την «Ναυτεμπορική»

  • Δημοσιεύτηκε: 2 μήνες πριν την Οκτώβριος 21, 2019
  • Τελευταία αλλαγή: Οκτώβριος 21, 2019 @ 11:19 μμ
  • Καταχωρημένο σε: Οικονομία

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Μπορεί να σας αρέσουν...

Ελαφρύνσεις 1,18 δισ. ευρώ στο φορολογικό και βαριά πρόστιμα για Airbnb

Περισσότερα →